Flottiljfamilj

Den yttersta formen av navelskåderi

Kategori: Allmänt

Jag är ledsen, men den som väntade sig en djup avhandling om Sverigedemokraternas våndor kommer att bli besviken. Idag ska vi avhandla något betydligt viktigare, nämligen det här:
 
 
Jag har bara en fråga. Vad är det för fel på mänskligheten? 
 
Det är inte kul för någon, möjligvis för de personerna som är porträtterade. Om ens då. Jag är tveksam. 
 
Det måste vara den yttersta formen av navelskåderi. "Titta här är jag fast i en seriefigur jag har spenderat timmar med att göra så lik mig själv som jag bara kan (fast ändå med lite större hylla). Nu drar jag något jätteinternt skämt med min polare/pojkvän".  OCH INTE EN JÄVEL KOMMENTERAR. Varför? Jo för att det är så utomordentligt bajsnödigt jättetråkigt. 
 
Ett tips till världen - i stället för att spendera en halv förmiddag med att göra en Bitstrip så kan ni ju testa att göra något produktivt. Jag har inte jättehöga krav, man behöver inte rädda världen eller så. Men man kanske kan pula lite med disken. Kanske plocka upp en bok. Lägga en manikyr. Gå på toa. Vad vet jag? 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: