Flottiljfamilj

Bock och bug

Kategori: Allmänt

*FANFAR*
 
Jag får tacka för den fina respons jag har fått på mitt premiärinlägg. För en kronisk självtvivlare som mig själv så känns bekräftelse viktig, för att inte säga livsuppehållande. 
 
Okej det var en överdrift men de senaste fyra åren har på sätt och vis varit en riktigt tuff period när det gäller mig och min kreativitet. Den har fått stå åt sidan till förmån för en viss liten parasit (host Stella host) och det är ju som det ska vara. Men när parasiteringen la sig lite och hon började bete sig som folk så kom kreativiteten tillbaka, men hade med sig en kompis. Tvivel hette den kompisen. 
 
Nu lät det lite som att jag tror att jag är någon slags Jonas Jonasson (HAHAHAHAHAHAHA ba skoja), men ni fattar vad jag menar. Här kommer en spexig bild på mig och avkomman som ni säkert sett en miljard gånger förut. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: