Flottiljfamilj

I mitt delikata tillstånd

Kategori: Allmänt

Jag har blivit uppmanad att blogga mer. Så det är precis vad jag gör nu - jag bloggar mer. 
 
För att påtala den mest uppenbara nyheten i livet så är jag gravid i vecka 16 (av totalt 40, jag vet att detta veckosnackande förvirrar er barnlösa/fria) vilket känns så himla bra. När jag var gravid med dottern så tyckte jag att det var en jobbig situation, dels för att jag hade mindre koll på mig själv och mitt liv och dels för att det med jämna mellanrum uppstod panikkänslor i stil med "HUR I HELVETE SKA JAG KUNNA TA HAND OM ETT BARN JAG HAR JU ALDRIG ENS ÄGT EN GULDHAMSTER". 
 
De känslorna måste jag inte hantera denna gången pga att jag nu insett att barn och guldhamstrar skiljer sig till viss del. 
 
I övrigt har jag inte så mycket mer att tillägga i frågan. 
 
Här får ni en bild på mitt armhålehår samt Stella när hon låg i magen, ca vecka 30-ish.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: